Bakan Memişoğlu Uşak’ta Sağlık Hizmetleri ve Yatırımları Hakkında Konuştu ⏬👇

Uşak’ta gerçekleşen programlar kapsamında Valiliği ziyaret eden Bakan Memişoğlu, Uşak Valisi Naci Aktaş ve diğer ilgililer tarafından karşılandı. Ziyaret sırasında Valilik şeref defterini imzalayan Bakan Memişoğlu’na, Vali Aktaş tarafından Cumhuriyet’in 10. yılında Uşak’ta çekilen “Cumhuriyeti Biz Böyle Kazandık” isimli simge fotoğrafın tablosu hediye edildi. Sağlıklı Türkiye Yüzyılı Uşak Sağlık Yöneticileri Toplantısı’na Katıldı Bakan Memişoğlu, Valilik…

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Bakan Memişoğlu Uşak’ta Sağlık Hizmetleri ve Yatırımları Hakkında Konuştu ⏬👇

Uşak’ta gerçekleşen programlar kapsamında Valiliği ziyaret eden Bakan Memişoğlu, Uşak Valisi Naci Aktaş ve diğer ilgililer tarafından karşılandı. Ziyaret sırasında Valilik şeref defterini imzalayan Bakan Memişoğlu’na, Vali Aktaş tarafından Cumhuriyet’in 10. yılında Uşak’ta çekilen “Cumhuriyeti Biz Böyle Kazandık” isimli simge fotoğrafın tablosu hediye edildi.

Sağlıklı Türkiye Yüzyılı Uşak Sağlık Yöneticileri Toplantısı’na Katıldı

Bakan Memişoğlu, Valilik Toplantı Salonu’nda gerçekleşen Sağlıklı Türkiye Yüzyılı Uşak Sağlık Yöneticileri Toplantısı’na katıldı. Toplantının ardından gazetecilere açıklamalarda bulunan Memişoğlu, sağlık hizmetlerinde kaliteyi artırmak için çalışmaların sürdüğünü vurguladı.

Üniversite Hastanelerinde Randevu Sistemi Uygulamasına Başlanacak

Bakan Memişoğlu, üniversite hastanelerinde MHRS üzerinden randevu alınabilmesi için pilot uygulamanın Yozgat Bozok ve Pamukkale Üniversiteleri’nde 1 Eylül’den itibaren başlayacağını duyurdu. Memişoğlu, tüm sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak için çaba harcadıklarını belirterek, sağlık hizmetlerinde üreten bir ülke olma yolunda ilerlediklerini söyledi.

Uşak’a 200 Yataklı Yeni Hastane Müjdesi

Bakan Memişoğlu, Uşak’a 200 yataklı yeni bir hastane kazandıracaklarını açıkladı. Ayrıca, 3-9 Eylül Halk Sağlığı Haftası’na dikkat çeken Memişoğlu, koruyucu sağlık hizmetlerine öncelik verdiklerini ve sağlık alanında dijital bağımlılık gibi sorunlara karşı da önlemler alacaklarını belirtti.

Sağlıklı Hayat Merkezlerinin Önemi

Bakan Memişoğlu, sağlıklı hayat merkezlerinin sayısını artırarak, topluma ücretsiz hizmet sunduklarını ve kanser taramalarının yapıldığını dile getirdi. Ayrıca, diyetisyen, psikolog, fizyoterapist gibi uzmanlarla hizmet verildiğini ve toplumun bu merkezleri kullanmasını önerdiklerini sözlerine ekledi.

Benzer Haberler
Çölyak: Sıfır tolerans, ömürlük mücadele
Çölyak: Sıfır tolerans, ömürlük mücadele
Yaz Sıcakları Gıda Zehirlenmesi Vakalarını Artırdı Uzmanlar Ölüme Götürebilir Uyarısı Yaptı
Yaz Sıcakları Gıda Zehirlenmesi Vakalarını Artırdı Uzmanlar Ölüme Götürebilir Uyarısı Yaptı
Sağlık Bakanlığı, ‘Hareket Yaşını Öğren, Sağlıklı Yaşa’ kampanyası başlattı
Sağlık Bakanlığı, ‘Hareket Yaşını Öğren, Sağlıklı Yaşa’ kampanyası başlattı
Magnezyum Vücut İçin Neden Önemli Besin Kaynakları Nelerdir
Magnezyum Vücut İçin Neden Önemli Besin Kaynakları Nelerdir
İspanya hantavirüs vakalı gemideki yolcuları karantina altında tahliye edecek
İspanya hantavirüs vakalı gemideki yolcuları karantina altında tahliye edecek
Covid-19 Aşısının Kalp Krizi Riskini Azalttığı Ortaya Çıktı Milyonluk Araştırma Yayımlandı
Covid-19 Aşısının Kalp Krizi Riskini Azalttığı Ortaya Çıktı Milyonluk Araştırma Yayımlandı
Haberin Doğru Adresi
Türkiye'nin Sağlık Yaşam Platformu

İdeal Yaşam Haberleri

Hakkımızda
Copyright © 2025 Tüm hakları İdeal Yaşam saklıdır.